Ünlü model Halima Aden, İstanbul’da düzenlenen muhafazakâr giyim markası Marina’nın yeni sezon mayo koleksiyonu tanıtımında boy gösterdi. Markanın yeni mayo koleksiyonu için yapılan defilede Halima Aden büyük ilgi gördü. Dünya çapında tanınan model, Türkiye’nin ünlü tesettür mayo markası Marina’nın exclusive defilesinde marka yüzü olarak yer aldı. Marina, sekiz yıldır beş kıtada 60 ülkeye muhafazakâr giyim ve tesettür mayo modası ihraç ediyor. Yeni tesettür mayo koleksiyonunun tanıtımı için muhteşem bir defile düzenlendi. Defilede dünya çapında ünlü model Halima Aden podyuma çıkarak büyük beğeni topladı. Cemiyet, iş ve sanat dünyasından seçkin davetlilerin bulunduğu defilede, moda tasarımcıları, influencer’lar, blog yazarları ve medya mensupları da yer aldı. Marina, inançlarına uygun giyim tarzını tercih eden her kadına, kendini şık ve rahat hissetmesinin önemli olduğunu belirterek, yeni bir motto ile cevap verdi. “Be Yourself, Be Marina” sloganı ile muhafazakâr giyim tarzına sahip kişilerin kendilerini ifade edebileceğini vurguladı. Defilenin kapanış konuşmasını yapan Halima Aden, podyumda sergilenen koleksiyonu seyircilere tanıtarak, büyük bir beğeni aldı. Somali asıllı Amerikalı model, burada olmaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunu ifade ederek, muhafazakâr giyim tarzının giderek önem kazandığını ve bunun sevindirici olduğunu söyledi. Halima Aden, dünya çapındaki muhafazakâr kadınların artık daha çok şık ve rahat bir giyim tarzına sahip olabileceklerini belirtti. Ünlü model, uygulanan giyim tarzının tartışılmasını ve çıplaklık üzerine oluşturulmasını eleştirerek, bunun önüne geçmenin önemli olduğunu sözlerine ekledi. Defile sonrası hayranları ile bol bol fotoğraf çektiren Aden, onlara da kısa bir konuşma yaparak, kendilerini ifade etmelerini ve kendi içlerinde yer değiştirmelerini önerdi. Marina Kurucu Ortağı Sinan Bilen, markanın muhafazakâr giyim tarzına sahip olan kadınların isteklerine uygun nitelikte ürünler sunarak, beğeni kazandığını ifade etti. Ayrıca Türkiye’nin dışında da pek çok ülkede faaliyet gösteren markanın, muhafazakâr kadınları eksiksiz ve son derece şık bir şekilde giydirdiğinin altını çizdi. Alt yapı desteği sağlanan markalardan biri olarak, farklı dine mensup kişilerin de beğenisini kazandığını söyledi. Marina Kurucu Ortağı Alican Bilen, büyük bir gayret ve yatırım ile dünya çapında tanınmak istediklerinin altını çizerek, Halima Aden ile çalışmaktan oldukça mutlu olduklarını söyledi. Halima Aden, “Güzellik Kraliçesi” seçildiği yarışmada, başörtüsü giyerek bikinili olarak podyuma çıkan ilk kişi oldu. ABD’de bir güzellik yarışmasında bir tesettür mayosu giyen bir Müslüman olma özelliğini taşıyan ilk Hanımefendi oldu. Ayrıca; Vogue ve Sports Illustrated dergilerinde boy gösteren ilk başörtülü ve Müslüman model olarak yer aldı.
Bir yanıt bırakın